Sedem pravil spletne trgovine

1. Naj se vidi, kaj prodajate!

Kot prvo, naj bo takoj povsem jasno, kaj prodajate. Vsak obiskovalec mora to vedeti v nekaj sekundah. Tudi če gre za veliko produktov, mora vsakdo že na prvi pogled ugotoviti, katere produkte prodajate. Če je produktov veliko, jih morate razdeliti v kategorije, s podprodukti v vsaki kategoriji, tako da se lahko »spustite« prav do tistega produkta, ki ga iščete. Če prodajate le en produkt, mora biti to jasno že iz vhodne strani in naročanje mora biti čisto enostavno.

Če je na primer ime okna Ženska krila, mora povezava s tega okna točno na ženska krila, ne pa na ženska oblačila ali kako drugo vsebino. Spletne strani nekaterih velikih podjetij so znane po takšni slabi navigaciji in težko je priti do iskanega. Ko kliknete na neko kategorijo ali sekcijo, ne pridete tja, kamor si mislite, da boste prišli. To vas zjezi in poiščete spletno stran drugega ponudnika, kjer takoj pridete do iskanega.

2. Kako naročiti?

»Naročite ZDAJ!« gumb mora biti točno zraven produkta in mora tudi voditi do tega produkta v nakupovalnem vozičku. Zlahka morate tudi najti gumb »Dodaj v voziček!« Bistveno je, da je nakupovanje enostavno. Potem ko najdete produkt, vas mora do nakupa voditi kar najmanj korakov.

Vsak trenutek morate vedeti, kaj kupujete, koliko to stane, koliko stane vse skupaj, kar ste naložili v nakupovalni voziček.

Nikoli ne smete zahtevati od kupca, da izpolni podatke za račun ali pusti podatke kreditne kartice, preden dobi celotno vrednost nakupa. Kupca boste izgubili. Podatke pridobite le ob zaključku nakupovalnega procesa, nikoli prej. Zahtevajte le osnovne podatke, da zaključite nakupovalni proces. Nikoli tudi ne zbirajte demografskih podatkov o kupcih in ne ponujajte vprašalnikov. Samo zahtevajte osnovne podatke, da se zaključi nakupovalni proces.

Če bi le želeli zbrati nekatere dodatne podatke, ponudite kratek vprašalnik šele potem, ko je transakcija končana.

3. Koliko stane?

Postavite ceno zraven vsakega produkta, da je jasno, koliko stane. Če kupec naloži v košarico več produktov, naj bo zraven vedno na voljo seštevek, da kupec v vsakem trenutku vidi, koliko vse skupaj stane in lahko vsak trenutek nekaj odstrani ali doda v nakupovalno košarico.

4. Metode plačila.

Zelo priporočljivo je, da omogočite nakup z vsemi najbolj uporabljenimi kreditnimi karticami. Na spletni strani se mora jasno videti, katere kreditne kartice sprejemate.To najlažje prikažete z ikonami kreditnih kartic na dnu in na vrhu spletne strani.

5.  Izjava o varnosti.

Na prvi pogled izgleda kot malenkost, ampak prav ta izjava, da zagotavljate varen prenos podatkov, lahko pomeni usodno razliko med zaključenim nakupom in izgubo kupca. Kupci potrebujejo in zahtevajo zagotovilo o varnosti prenosa osebnih in transakcijskih podatkov kreditne kartice.

6. Pospeševanje prodaje.

Veliko je načinov, da vzpodbudite nakup. Vendar je potrebno izbrati pravega, zato je vredno dobro premisliti. Naj vam ne bo škoda vložiti nekaj več časa in truda, da najdete način, ki bo najbolj pravi za vas. Pravi način poudari sporočilo spletne strani in kupcu vzbudi občutek, da mora kupiti nekaj ZDAJ!

Nekaj primerov:
Kupite enega – drugega dobite za polovično ceno!
Samo danes – minus 10 % na vsako naročilo!
Brezplačna dostava pri naročilih nad …. €!

Vsi dokazano delujejo. Veliko je spletnih trgovin in vedno morate imeti akcijsko ponudbo, da nekaj kupijo prav od vas in ne od konkurence!

7.statistike obiskov spletnih strani.

Vsaka spletna stran bi morala omogočati statistično sledenje, da lahko v vsakem trenutku ugotovite, od kod prihajajo obiskovalci, na katere strani gredo, na katerih straneh izstopijo iz prodajnega procesa, katere strani in katere povezave privedejo do največ uspešno zaključenih nakupov. To je ključ do informacije, kako učinkovita je vaša spletna stran.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.