Kultura obnašanja je prvi pogoj za uspešno poslovanje in osnovna prvina pri medosebnem komuniciranju. Obnašanje je del osebe in celostnega izražanja.
Upoštevajmo pravila ob prvem stiku s poslovnim partnerjem (predstavljanje, rokovanje itn.)!
Spoštujmo svojega sobesednika. Pozoren sobesednik “čuti” nas in naš dejanski odnos do njega in do vsebine razgovora.
Pazljivo poslušajmo sobesednika. Iščimo sporočila “med vrsticami”. S poslušanjem naglasov, poudarkov in tona bomo odkrili več kot s poslušanjem samih besed. Med poslušati in slišati je velika razlika.
Med komuniciranjem ne počenjamo ničesar drugega. Komuniciranje zahteva celega človeka.
Razmišljamo pozitivno, vplivajmo pozitivno. Če vedno iščemo pozitivne stvari, jih tudi takrat, kadar gre vse narobe, najdemo.
V sporazumevanje spada tudi sprejemanje in poznavanje drugačnosti, potrjevanje enakosti; je odkrivanje novega in pripovedovanje o samem sebi.